.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه فرا رسیدن هفته تربیت بدنی ؛
کارنامه درخشان ورزش مازندران در سالجاری

هفته تربیت بدنی در حالی یک بار دیگر فرا رسید که ورزش مازندران امسال و در هفت ماه گذشته به رکوردی بی نظیر در بحث مدال آوری دست یافت.

 
کسب بیش از 110 مدال از آوردگاه های جهانی،آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی،درخشش فوق العاده مازنی ها در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی،میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی ،برگزاری همایش های مختلف ورزشی و صدها برنامه ،دیگر گوشه ای از کارنامه رنگین ورزش مازندران از ابتدای سال تا به این لحظه است.

 در این میان تکمیل و افتتاح پروژه های ورزشی بیش از هر زمان دیگری احساس شد.افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی در نکا پس از 8 سال مسکوت ماندن که به عنوان پروژه ملی می بایست توسط شرکت توسعه و تجهیز انجام می شد و در نهایت با همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران به پایان رسید ، افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان و ظرف مدت 8 ماه که تا چند روز دیگر قابل بهره برداری می باشد، بهره برداری از 17 سالن ورزشی که از سالیان قبل در حالت رکود قرار داشت ، افتتاح پیست بزرگ موتور سواری نوشهر در چند روز آینده که به عنوان اولین و تنها پیست موتور سواری استان محسوب می شود،کمک به تیم های ورزشی و... همه و همه بیانگر عزم جدی مدیریت و پرسنل ورزش مازندران برای انجام خدمت صادقانه به ورزشکاران استان می باشد.

 اهالی فن و دست اندرکاران حتما" می دانند علیرغم این موفقیت های چشمگیر متاسفانه بودجه ورزش استان به دلیل چیدمان بد آن از سالیان دور جوابگوی حجم فعالیت های انجام شده نبوده و یکی از معضلات اصلی ورزش مازندران بودجه نا متناسب آن با توجه به انبوه فعالیت های موفقیت آمیز آن می باشد.

 
از طرفی برخی مغرضان و آنانیکه نمی خواهند چرخ پیشرفت ورزش مازندران را پرشتاب تر ببینند همواره سعی کرده اند با سیاه نمایی و تخریب دست آورد عظیم موفقیت ورزش مازندران را کوچک جلوه دهند.اما یقین داریم که این گونه حرکات هیچگاه نخواهد توانست عاملی برای دلسردی ورزشکاران مازندران و تلاشگران این عرصه شود.

 
اگر چه سایت شمال ورزشی بیشترین انتقادات را از ورزش مازندران در طول سالیان اخیر داشته اما این دلیل نمی شود که حقایق موفقیت های ورزش مازندران را نگوییم.به اعتقاد ما کارنامه درخشش ورزش مازندران در تمامی ابعاد در طول هفت ماه گذشته بی نظیر بوده که جا دارد ضمن خدا قوت به مدیریت و یکایک پرسنل ورزش و جوانان استان مازندران ،از مسئولین ارشد استان و علی الخصوص استاندار مازندران بخواهیم به نحو شایسته از انجام این همه زحمت قدردانی نمایند.

همچنین بر خود می دانیم فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به یکایک اهالی ورزش کشور و علی الخصوص مازندران تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون برای همه این عزیزان از درگاه احدیت مسئلت نماییم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.